Pages

Monday, 20 June 2011

Be a Musician !

0 comments
 


























Tengok gambar atas tu.
Korang rasa cemburu tak dapat pose camtu.
Korang penah terpikir tak yang korang ni kadang kadang berangan nak jadi artis musician ni.
Imposible la tak pernah kan?haha.
Macam aku memang selalu berangan lah.
Memang petut jerawat banyak dekat muka ni pun.
Teringin nak jadi penyanyi terkenal katakan.haha.
tak dapat jadi artis pun, 
at least digelar a musician pandai main alat music pun jadila.
Pastu rakam wat video nyanyi sambil main keyboard atau gitar.
Download kat youtube pun dah kira femes dah.haha.
Yang penting ada stylee.hihi.
Pheww! tak dapat bayangkan kan?
Kalau mak bapak aku tau jual muka dekat youtube ni, konpem kena tibai siot~
Haha. 


Dihasilkan oleh :
Nusrah Yusuf
http://nuszindisxhot.blogspot.com

Leave a Reply