Pages

Thursday 23 June 2011

Bila Bosan Jadi Rindu

0 comments
 
Assalam,
Situasi sekarang aku di Johor Bharu,
masih tak ada peluang kerja yang aku dapat lagi.
Interview tak habishabis, kerja entah bila nak dapat.
Duduk di rumah, tahap bosan melampau lampau.
Tapi kalau kita masih bersabar,
insya allah rezeki tu akan datang bilabila masa.
Bak kata orang, jangan mudah mengalah.
Yakin pada diri sendiri, jangan terlampau fikirkan negatif.


Dekat rumah,
kerja aku, online facebook dengan editedit gambar je.
Cuba belajar dengan adobephotoshop.
Jadi ke tak jadi,
Janji aku hilang mood bosan.haha.


Potrait | Si comel | Anak Saudara | Mas Adira
Converse All Star | Favourite
Nokia E-Series | Black & White Edited
Blues Untuk Aku | Black & White Edited
Nusrah Yusuf | Bukit LayangLayang | 


Dihasilkan oleh :
Nusrah Yusuf
http://nuszindisxhot.blogspot.com

Leave a Reply