Pages

Friday 17 June 2011

Cari populariti orang.

0 comments
 
" Kata Hati : Bukan Selalu. Hee "

Assalam,
Sejak duduk di johor bharu ni terasa diri macam jakun sangat.
Biasalah, dapat tempat baru, macam macam nak pergi.
Sedangkan diri ni tade transport susah nak kemana. Adoiyai.

Semalam aku jumpa seorang member, 
Die memang suka la bab bergambar dengan kamera DSLR mahal tu.
Dari sebelumnye pakai Nikon , bertukar arah pulak ke Canon.
Tah bape juta beli agaknya.
Orang berkemampuan, dah minat, sanggup beli apa saje kan.
So, sempat jugakla aku tumpang populariti dengan kamera die tu.
Perghh, terasa macam hot semacam.
Hot sebab pe, hot sebab tak tau pegang. Berpeluh peluh aku.
Haha, siyes, nampak orang pegang macam senang, diri sendiri pegang, FAILED.
Then, sempat jugak la aku bergambar.



Ok,cukupla dua saje.
Sebab dua ni je yang mampu aku letak.
Inipun gambar yang diambil oleh kamera aku je.
Bukan sehebat kamera di atas, kamera digital nikon coolpix tu je.hehe.
Gambar yang dalam kemera atas ni, pemiliknye tak bagi lagii.
So, sape sape yang terbaca entri aku ni yang sape sape minat berfotografi ni,
konpem korang nak tau kan kamera model apakah ni?
tak silap aku la, dan aku agak agak je, sebab aku tak berapa mahir dan tak geti bab kamera dslr ni.
Mungkin kamera model D70 kot. Maaf kalau bukan.hehe.
Lastly, bila lah aku boleh beli kamera sebegini kan? hmm.

Dihasilkan oleh :
Nusrah Yusuf
nuszindisxhot.blogger.com

Leave a Reply