Pages

Friday 17 June 2011

Bukit Layang Layang

0 comments
 
" Kata Hati : Akhirnya sampai jugak. "


Assalam,
Masih ingat lagi tak entri aku yang ada gambar aku pegang kamera canon Dslr tu?
Nampak gayanya, 
aku dah dapat dah gambar yang ditangkap khas dari kamera tu.
Gambarnye banyak la jugak, tapi aku taruk dua tiga sudahla.
Lebih lebih karang, korang kata beria pulak kan.
Lagipun gambar yang ditangkap, tak nampak seberapa sangat.
Biasalah, gambar kureng kamera bukan main mahal lagi.
Puncanye, tuan pemiliknya baru je dua tiga hari beli, 
so tak berapa mahir lagi dengan function yang ada.
Yelah, bayangkan dari beli Nikon, bertukar arah pulak ke Canon.
Memang blur seketika lah.
Gambar berikut, edit simple simple je dengan photoscape.






Situasi dalam gambar ni, 
aku berada di Bukit Layang Layang, Pasir gudang johor.
Actually, masa time kat manjung ag, teringin sangat nak datang situ.
Yelah, beria je tengok kakak aku pergi situ, posing la apa la.
So cemburu ada, akhirnya sampai jugak aku kat situ.
Tapi bukan best mana pun.
SUasana je cantik.hehe.


Dihasilkan oleh :
Nusrah Yusuf
http://nuszindisxhot.blogspot.com

Leave a Reply