Pages

Wednesday 22 June 2011

Photoshop oi photoshop

0 comments
 
Kalau kita rajin belajar,
ilmu tu tak kemana mana kan?
Aku nak sangat belajar edit gambar melalui adobe photoshop ni.
Tengok makin ramai orang dah kemaruk photoshop ni, so aku pun dah mula nak terikut.
Tapi aku tak geti.
Dari dulu lagi aku duk simpan software photoshop ni,
Tak pernah pernah nak jadi.
Tapi duk godey godey, adjust adjust sendiri.
Makin lama makin ada kemajuan sikit.
Sikit je la kan, tak banyak.
Tapi malam ni, tibatiba cantik pulak aku edit.haha.
Memang jadi entri kali ni lah.haha.
Tapi takdela pakar mana, biasa biasa je.
Dari mana aku dapat budak comey ni?
hehe.Dari tuan umah tempat aku sewa bilik ni lah.
Geram sangat dengan die, pandai menyakat pulak tu.
Last Last snap gambar die, kaku terus.haha.
Nama beliau ulfa, sweet kan.
AKu kecik kecik dulu macam die laa.
waaa perasan~


Dihasilkan oleh :
Nusrah Yusuf
http://nuszindisxhot.blogspot.com

Leave a Reply